Dilandemt Merhaba arkadaşlar 6 hafta da kalp atışlarını duyduk doktor 4 hafta sonra gelin dedi şuan 9 haftalığım göğüs hassasiyetim dışında bir belirtim yok herşey yolunda mı acaba çok merak ediyorum endişeleniyorum beni biraz aydınlatır mısınız
Minnakpopus Dilandemt belirtilerin kaybolması çok olası bir durum. Ay ay farklı belirtiler baş gösterebilir. Riskli bir durum yoksa kanamanız falan yoksa Allah’a emanet deyip beklemelisiniz yapabileceğiniz hiçbirşey yok bu süreçte. Zırt pırt hastaneye gitme isteğide insanı yorar açıkçası akışına bırakın biraz.
ruzgarmommy Dilandemt canım bende bir aydır gitmiyorum insan bu haftalarda tedirgin olabiliyor. Benim de bi önceki gebeliğim mecburi sonlanmıştı. O yüzden hareket de hissedecek haftalarda değiliz ya insanda bu korku oluyor. Lütfen içini ferah tut. Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah. ❤️
Gul1402 Dilandemt kuzum ayni şeyleri yaşıyoruz. 7+5 de kalp atisinj duyduk. 1 ay sonra gel dedi ve bende gogus hassasiyeti de gitti. 10 haftalik olduk persenbe randevum var ama o kadar korkuyorum ki bi sey olursa diye
Dilandemt ruzgarmommy gerçekten o kadar tedirginim ki Rabbim hepimize güzel haberler duyursun hayırlısı ile kucağımıza alalım hareket yok bişey yok dediğin gibi insan neye bağlanacağını şaşırıyor gittiğim de 10 hafta olacağım hayırlısı ile bi görseydim yavrumu
Dilandemt Gul1402 hayırlısı ile hiç kötü bişey olmayacak Allahın izni ile canım benim inşallah birbirimizi ferahlatacağız bu süreçte insan korkuyor işte tedirgin oluyor
ruzgarmommy Dilandemt ah canım annelik daha rahme düştüğü an başlıyor derlerdi da insan yaşayınca anlıyor bunu sürekli düşünüyorum tedirginlik hakim üstümde seni çok iyi anlıyorum bende pazartesi gideceğim inşallah 😊
Dilandemt ruzgarmommy güzel haberlerle gel canım benim gerçekten farklı bir duyguymuş ya çok farklı çok güzel Rabbim hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏽