Fatoana bir daha olmadı o yüzden doktora va gitmedim. Ama bakıyorum özellikle kontrol ediyorum olursa tekrar giderim diye düşünüyorum. Bir de burda okuduğum kadarıyla nişanı sümüksü kıvamlı vs yapı olarak anlatıyolar ya ama benimki normal günlük akıntının veya emfeksiyon sebepli sarı akıntının kahverengi haliydi