Kızlar selam,
En son doktor kontrolüm 12+5 te gittim cinsiyet öğrenemedik bana 1 ay sonra gel dedi doktorum daha sonra istanbulda deprem oldu biliyosunuz bende stres yaptığım için gitsem mi gitmesem mi arada kalmıştım çarşamba günü gitmeye karar verdim tam 14 haftamda yani (ama kontrol olarak)
Kontrol süresinde gidince randevusuz gidiliyormuş bu hastanede 9-12 arası gidiliyo bizde 9 bucuk gibi ordaydık doktor sezaryen ameliyata gitti asistanı da siz neden gelmiştiniz gibi bi soru sordu benimde açıkçası kuyruk sokumu ağrım var bayadır en son söylemeyi unutmuştum gittiğimde ve bel ağrım oldu bi gün önce ve cinsiyeti de öğrenmek istiyordum açıkçası asistanı zaten başından beri ısınamadım Daha erken ama falan yaptı ve bende hastanede çalıştım bi hastayla nasıl konuşulur biliyorum açıkçası hasta bana yarım saat sürer demişti ama sonra randevulu hastalar olduğunu daha fazla da sürebilir falan dedi sıkıntı zaten kontrole gelen hastanın randevu alamaması neyse bekledik Doktor geldi beni kendi odasına değil yan odaya aldı asistanı karnıma sürdü jeli gitti 5 dk dan fazla beklemişimdir hocanın gelmesini yani o kadar ilgisiz davrandılar ki böyle söylememin sebebi kaç haftadır geliyorum ilk defa böyle bi yaklaşım gördüm yani insan anlıyor Çok sinirlendim benim derdim cinsiyet değil yani her gittiğimde merak ederek gidiyorum sonuçta bebeğimi görücem diye bana kalp atısı bile dinletmedi ultrason kağıdı vermedi sizce doktoru değişmeli miyim bu arada dipnot bu zaman kadar doktorumdan çok memnundum ilk defa böyle bir şey hissettim