Kızlar 7 mart son regl. 16 nisanda keseyi gördü doktor. Bu hafta salı bebeği görürüz demişti göremedik. Bugün yine gittim göremedik. Boş kese dedi kürtaj dedi. Ama geç döllenme 8 haftalık son regle göre ama bizim ilişkiye girdiğimiz tarihler 20-22-24 mart tarihleriydi onlardan birinde oldu. Çok kötüyüm yaşayan var mı napsam bilmiyorum. Beklememin bana bir zararı var mı?