dunnobeck minikbebegim06 Tecrübeniz nasıl oldu acaba suni sancı verildi mi? Benim de suyum az olduğu için erken olabilirmiş şu anda 35+4’teyim
vasmandara minikbebegim06 hayırlı olsun 🧡 ben de devlette doğuracağım, acil bir durum olmazsa doktor ne zamana kadar bekliyor merak ettim
minikbebegim06 dunnobeck yok suni sancı almadım hastaneye gittiğimde zaten 4 cm açıklık vardı işlemleri halledip yatisim yapıldı 4 saat sonra bebeğim doğdu
minikbebegim06 vasmandara teşekkür ederim 41 e kadar bekliyorlar hani su gelmesi vs aksi bir durum olmadığı sürece
minikbebegim06 zeynepgunes13 gebeliğin başından beri günde 1 2 saat mutlaka yürüdüm özellikle son haftalar bir yerden tutunarak çömel kalk hareketleri yaptım hurma maydanoz yedim duşta belime falan sıcak su tuttum 37 ye girince