sağlıklı gebelikse yükselmesi lazım korkutmak için demiyorum ben ilkte 2 günde bi kan verdim 2 bini gördüm 4 gün sonra verdim 4 bin olmuş tahminime 7 8 bin olması gerekiyordu zaten o hafta düşük yaptım sağlıklı ilerlemedi pcos var klomen kullanmıştım doktor yumurta gelişmemiş demişti ona rağmen gebelik oldu da sağlıklı olmamış ama benim lekelenmem falan da vardı uayeneye daha 1 hafta var 1 kere daha kan verin bence
kuzenim de 1 hafta gecikmede test yaptı net çizgi kan verdi 1000 başka gitmedi 10 gün sonra muayeneye gitti sağlıklı şuanda 2 aylık