Zeynep1401 Ahh Ahh hiç sormayin bende haftalardır çekiyorum bu acıyı uzandigim yerden kalktığımda ayağımın ustune basamiyorum çok ağrı yapıyor küçük ve yavaş adımlar atıyorum o şekilde biraz açılıyor.Doktorun dediğine göre Bebeğim dogum pozisyonunda ve hazneye girmiş kasıklarıma baskı yapiyormus çıkmak için😅bol bol dinlen erken doğmasın dedi bnde oylece dinleniyorum bazen uzanmaktan yorulup evimi topluyorum ayak üstü işler yapiyorumm.Suan 37+4 ’um haftaya cuma doğuma girecem insallah