ikiprensannesii_ Buse4161 eminimde dusuklerim var daha ondan korkuyorum aslında iki kimyasalim oldu bu kadar yükselmesi. Birtanede boş kese dusgum oldu 11126 olmuş düzensiz bir kese vardı ama bebek yoktu aynısı olur diye korkuyorum
Buse4161 ikiprensannesii_ sağlıksız yumurta olunca düşüyor canım inşallah bu sefer sağlıklı bir bebişin vardır. Hayırla kucağına almayı nasip etsin rabbim 🌸🌸
ikiprensannesii_ Buse4161 ay inşallah bu sefer bişey olmaz 9mayista randevum var kese görmek için ama çok korkuyorum
Buse4161 ikiprensannesii_ korkma stres yapma rızkı varsa gelir her türlü zaten stres en büyük zarar bebeklere
ikiprensannesii_ Buse4161 öle yapacam inşallah herşey yolunda gider teşekkür ederim dizede çok sağolun 🥰