edabolukbasi3 ölüyorum midemden şu an poğaça yapmıştım dün iki tane yedim sabah midem aşırı rahatsız dün de ağrıdı böyle susam mide ağrıtır mı ?
Ayseguls_baby edabolukbasi3 susamdan ziyade poğaça ağrıtmış olabilir çok yağlı veya mayalıysa dokunabilir
269522 edabolukbasi3 evet susam mideye dokunur mide sorunu yaşayanlar susam yediğinde kötü olur . Yarım çay bardağı soğuk süt için belki biraz iyi gelir. Benim mide yanmalarımda hafif geçiriyordu ama hamilelikte de çok zor geçiyor şu yanmalar doğuma kadar çekmiştim ben de
Meltemanneolsun edabolukbasi3 tahin iyi gelir canım gerçi o da susamdan yapılıyor ama 😊 benim mide ağrılarıma çok iyi geldi. Talcid gaviscon kullanabilirsin
zynpknt edabolukbasi3 susam değilde mayalı poğaçaysa maya ağrıtmıştır kimyon içebilirsiniz biraz çirkin oluyo ama
edabolukbasi3 Ayseguls_baby yok çok yağlı değildi mayalıydı tabi maden suyu içtim ama rahatlamadı hiç
Kevserrabia_ Ben 35. Haftadayım ve birkaç aydır mide ağrısı ve mide yanmasi sorunu yaşıyorum. Simit yediğimde mesela çok kötü oluyorum. Yağlı yiyecekler de etkiliyordur ama bence susam da kesinlikle mideyi yakıyor.
edabolukbasi3 Kevserrabia_ valla mide yanmalarımda başladı 15+4 haftalığım çok erken başladı bu hamileliğimde mide ilacı isteyecektim doktordan unuttum olmazsa bi acile gidicem çok rahatsızım
Bnguuu_102 edabolukbasi3 yarım sça batsağı suya yarım tatlı kaşığı karbonat atıp iç biraz hafifletiyor
edabolukbasi3 Meltemanneolsun olsa içeceğim deli gibi kontrolde söylemeyi unuttum bazı geceler midem de yanıyordu neyse gidince yazdırayım hemen
Zhdnl edabolukbasi3 susam yapıyor mide ağrısı ben simit yiyordum kahvaltıda uzun süre ondan sonra başladı bi de hazır poğaçalarda mide yanması yapıyor aşırı derecede. Önceden hiç mide sorunlarım yoktu hamilelikle başladı
Zhdnl edabolukbasi3 yok kendiniz yaptığınızı anladım ama hazır yersenizde bunlar oluyor diye eklemek istedim bende kendim yapıyorum artık normal pastane poğaçası ama susamsız ☺️
saglikciaanne edabolukbasi3 doktorunuz izin verirse mide rahatlatici suruplar var ben kullanıyorum akşam yediden sonra hicbisey yemeyin sadece su için ve dokuz gibi şurubu için öyle yatin sabaha prenses gibi uyaniyorsunuz
edabolukbasi3 saglikciaanne doktorum devlette ulaşmam mümkün değil anca 2 hafta sonra gidince söyleyebilirim