MiranMomy 19 dan sonra benimde başladı ben pek önemsemedim. Detaylıya girince bi anda acillik oldum dediğim gibi. Bir cm kalmış nerdeyse doğuruyormuşum. Doktor dedi sen hiç mi baskı hissetmedin ağrı hissetmedin, hissettim ama önemsemedim diyemedim tabi… böyle karnımı kaldırma hissi geliyordu bazen yürürken öyle baskı yapıyordu. Hiç ihmale gelmez dediğim gibi, hafta sonu kendini yorma çok yürüme pazartesi günü doktora gittiğinde ilk söyleyeceğin şey bu olsun. Son dk fark edildim gerçekten korkunçtu yaşadıklarım. Kimse yaşasın istemem ihmale gelmezmiş baskı hissetmek.