Almina09 Kızlar ben 2 doz tetonoz aşısı oldum. Sağlıkocağı hemşiresi beni arayıp dediki bir doz daha eklenmiş aşılar. tetonoz aşısı içinde de boğmaca eklenmiş. Yaptıranlar varmı bu 3. Aşıyı Bi sakıncası yoktur sanırım
Esma006 Almina09 ben yaptırdım ama siz iki kere tetonoz olduysaniz gerek yok bence ben beş gün önce vuruldum boğmaca 28.haftamdaydim ilk. Defa vuruldum sadece kol ağrısı yaptı başka bir sorun olmadı ama size gerek yok bence ikisini vurulduysaniz tetonozun
Almina09 rummglmz 3. Aşı nerden çıktı anlamadım Bi gideyim bakalım 2 doz yeterli olmuyormuymuş sorayım
Esma006 Almina09 tetonozun içeriklerini içeriyor bayramdan bir hafta önce gelmiş yeni ama aşılar Nisan’da dagitildi o yüzden geç vuruldum ellerinde yoktu tetonoz toplanmış yerine bu gelmiş içerikler aynı adı değişmiş sanırım