Falan Magneral 365 mg tableti 25 hafta ve ilerisinde de kullanmaya devam etmek istiyorum.Sizce bir sakınca var mıdır.
zynpknt Falan 37 ye kadar kullandım ben hatta 25 ten sonra günde 2 taneye çıkarttı doktor ağrılarım olduğu için 37 de doğum başlarsa ksılmaları hissetmeme ihtimalinden dolayı bıraktık