ikiprensannesii_ Arkadaşlar 28 Nisan’da doğum doktorunda ilk betam 367 çıktı dünde yani bir Mayıs yine ikinci beta verdim şimdi aldım 1158 çıktı sizce iyimi iki günde çok artmamismi acaba
minikpanda0_ ikiprensannesii_ 1-2 kere daha kan verin artış olursa kimyasal olmaz artış olmazsa kimyasal olur
ikiprensannesii_ minikpanda0_ 9 Mayıs’ta keseyi görmek için çağırdı doktorum hani ver demedi aslında ben dün vermek istedim