seydabal_60 Kızlar dün ilk Nst girdim sancılar 40 42 sonra 30 lara felan geri düşüyodu sancı var demek mi oluyor doktora daha gösteremedim sancı olunca kaçlara çıkıyor
Mervetrkmn seydabal_60 sancı yoğunluğana süresine göre değişiyo ama benimde 40 ları buluyo ama genelde 30 küsürlerde seyrediyo 36+0 da girdim salı günü böyleydi doktor normal dedi düzenli olarak 40 ların üstünde olursa sancı diyolar