Papatyaya Son adet günüm 4 nisan bugün kan testim 1466 çıktı gebe miyim iyi mi değer nedir bilgi verebilir misiniz işteyim çıkamıyorum da :(
Deryayurt Papatyaya baya baya gebesin neredeyse bu değerle keseyi bile görebilirsin ☺️❤️ hayırlı olsun bende birazdan doktora gideceğim kan vericem bana da dua eder misin ☺️
Papatyaya Basakparlar Ay hadi inşallaaah 😍 Tarihe göre 4hafta 1 günlük diyor ama değeri araştırdığımda 6 hafta aralığında gibi. Bi terslik mi var acaba diye düşündüm
Papatyaya Deryayurt Çok teşekkür ederim 😍 inşallah siz de güzel haberler alırsınızz çifte müjde olur 😍
Basakparlar Papatyaya son adet tarihinizin ilk gününü baz alarak hesaplayın betadan hafta anlaşılmaz mesela ben ilk öğrendiğimde 2275’ti adetime göre 4+4’tü
Dilncan Papatyaya kesinleşmiş bence zaten betayla kadın doğuma gidin ama alttan muayene yaptırmayın ısrar ederlerse bir süre sonra tekrar gidin bence
KumpirsMom Papatyaya gebesiniz tebrikler 🥹♥️🫶🏻 beta değerinin haftayla çok alakası yok ben 4+4 473 beta değerine sahiptim sadece düzenli yükselmesi önemli 10000 üzerinde olunca kese ve kalp atışı duyabileceksiniz inşallah 🤲🏻
Papatyaya KumpirsMom Çoook teşekkür ederim inşallah 😍 Haftada kadın doğuma gideyim diyorum sizce erken mi uygun mu?
KumpirsMom Papatyaya bende 6+3 te gitmiştim kalp atışınıda keseyle beraber görmek için ikisine ayrı ayrı stres yapmamak için 😂🥹 bence gayet iyi bi hafta sabah aç gidin kan tahlili alıp kaydınızı başlatıyorlar ♥️🫶🏻
Papatyaya KumpirsMom Mantıklı öyle yapayım ben de tek seferde daha iyi olur çok teşekkür ederim hepinize 🫶🏻