
Bu aydan epey ümitliydim ama olmadı.
Merhabalar yorumlayabilirmisiniz?
33 yaşındayım
Ne önerirsiniz?
Şimdiden teşekkürler
Bir şey daha sormak istiyorum
Sperm ölçümü semen testi için doğum evi sevk mi veriyor yoksa biz direkt sıra alıp ürolojiyemi gitmeliyiz?
Nasıl bir yol izleniyor acaba