Adetim yeni gecikti kızlar 4+3 günlüğüm,rahimde septum var doktor deneyin düşük olursa o zaman işlem yaparız demişti.Henüz annem ve kızkardeşim dışı kimseye demedim,eşime bile.
Eşime söylemek istiyorum kalp atışına vs birlikte gitmek istiyorum ama kayınvalideler duyar diye korkuyorum.Güzelce anlatıp söyleme desem eşim tamam söylemem der söz de verir biliyorum ama heyecanlanınca pot kırıp istemeden çaktırır bunu da biliyorum.kayınvalide tarafı hemen herşeyi yayıyorlar sevinçten,uzun zamandır yakınlarında küçük çocuk vs de yok baya özlemdeler yani.Bir de septum olunca tutunduğuna iyice emin olmak istiyorum,kimsenin yorum yapmasını istemiyorum.Ne yapacağımı bilemiyorum siz olsanız napardınız?4 aylıkken kayınvalide tarafına söylesem çok mu geç olur.