Merhaba kızlar pazartesi sezaryen spinal doğum ile bebeğimi kıcağıma alıcam inşallah. Kilosu 4000 gr ama 300 gr falan yanılma payı olabilir dedi. Boyuna ise 52 cm dedi hastane çantama zıbınlarını falan hep yenidoğan koydum sizce olur mu küçük mü gelir ne diyorsunuz ?