Lolopelo Ayy ne demek umarım böyle kararsız kaldığınız anda yardımcı olabilirim size. Öncelikle ben Zahide hocadan çok memnun kaldım, o zaman hastanede çalışıyordu paketli hastasıydım, sadece çok yoğun bir doktor çok bekliyorsunuz muayenelerde falan. İki gebeliğimde isteğe bağlı sezeryan oldu, iki doktor da kararıma saygı duydu. İkinci gebeliğimde hastaneden bir doktor olsun istedim çünkü gece yarısı da gitsem hastane çalışanı olduğu için ulaşmam daha kolay olacaktı, ki öylede oldu Zahide hocaya mesaj atınca 3-4 gün sonra cevap alıyordum, Duygu hocada 1 saat içinde dönüş geliyordu. Biraz beklentiye de bağlı ama ben memnun kaldım Duygu hocadan. Zahide hocanın problemi o zaman yoğun olduğu için sana ne yapacağını anlatamadan diğer hastaya geçmesiydi ama ameliyat falan sorunsuz geçti Allah var eli çok hafifti. Duygu hoca her muayenede detaylı anlattı, aklıma takılan her şeyi cevapladı yani sorunsuz geçti, ameliyat anında çok ilgiliydi sürekli sohbet ortamı oldu. Yani zahide hocanın ameliyatta yüzünü bile görmedi sadece sesi vardı çünkü beni kesip diğer hastaya gitmesi gerekiyordu😂 Duygu hocada her muayeneye saatinde girdim yani birazda dediğim gibi bu beni mutlu ediyordu çünkü Zahide hocada 2-3 saat beklediğim oluyordu. Tolga hoca yeni gelmişti pek bilmiyorum ama Aslıhan hoca bana çok soğuk biri gibi geliyor yani tabi yine siz bilirsiniz. Duygu hoca hamile ama bunu bi görüşün paketli hasta kabul ediyor mu. Hastanede gayet güzeldi herkes çok ilgili zaten sgk anlaşmasını bitirdiği için çok kalabalık değil butik gibi olmuş, doğum öncesi sonrası tüm yenidoğan ekibi falan yanınızda yani gayet keyifli geçiyor o süreç