xLucy Merhaba , Mygen Nipt Plus firmasından fetal dna testi yaptıran var mı acaba? Sonuçlarınız ne kadar sürede geldi ve de memnun kaldınız mı?
Derya_y xLucy merhaba ben orada yaptırdım testi, yılbaşı dönemine geldiği için biraz uzun sürmüştü benim, Noel tatilinden dolayı. 3 haftayı geçmişti diye hatırlıyorum
Eceunverkanra xLucy Merhabalar, ben de Kasım ayında yaptirmistim. 7-10 is gunu demislerdi o surede de cikti.
Yagamin xLucy Ben de yaptırıcam sizi hatırladım şeyma hocaya gidiyordunuz siz de değil mi 🤗 Doktor indirimi yapıyorlar mıymış acaba mygen? 🥹
xLucy Derya_y bana da 7-12 iş günü dediler umarım daha da uzun sürmez 🙏🏻 teşekkür ederim cevabınız için
xLucy Eclo merhaba 335 dolara yaptırdık , ama doktor indirimiyle bu fiyattı . Sanırım normali 435 dolarmış onu tam hatırlayamadım 🙏🏻
Eclo xLucy bana da Euro ile fiyat verdiler 🙁 ne zaman yaptırdınız? hangi şehirde yaptırdınız? Ben İstanbul dayım, Özlem hanımla görüştüm.
Eceunverkanra xLucy Evet direkt benimle paylastilar ama cinsiyet bilginizi doktorunuzdan ogrenebilirsiniz dediler, doktorum arayip soylemisti.
Eclo xLucy aa çok sevindim 😍 benim de şuan 6.iş günüymüş… Umarım güzel sonuçlar almışsınızdır. Cinsiyetini öğrendiniz mi peki?
xLucy Eclo evet doktorumuza gitti cinsiyet bilgisi , çok şükür hepsi negatif çıktı ve kız bebeğimiz olacak 🌸💖🙏🏻