1993kubra stres yapmayın sadece yedikleriniz değil stres de şekeri yükseltir. Hatta bence stres daha çok yükseltiyor yediklerinden ziyade. Benim de hiç düşmezdi bazen 120 lere çıkardı açlık, 230 gördüm ben tokluk şekerini hiçbirşey yememiş olmama rağmen. İki üç gün şekerini ölçmeyi bıraktım hiç ölçmedim sonrasında baktığımda düzelmişti. Düştü mü düşecek mi diye moralini bozup canını sıkma boşuna relax ol düşer.