Dyguackgz devlette sezaryen için gün vermezler ilk dogumsa, son ana kadar normal doğum ile ilerlerler maalesef sağlık sorunu, önceden sezaryen vs yoksa. Ki benim önceki doğumum sezaryendi riskli gebeydim hiç gün verilmedi sezaryen kesin olduğu halde 😅 37+0 da muayene gittim acil doğuma alındım. Acil doğum olmasaydı muayeneye gidip bir kaç gün sonra doğuma gel diye cagiriyorlarmis genelde 😅