AnayimBenAna_ Noluyoya ben kendim minik ayıcıklı mumlardan alıp yaptım profilimde paylaşmıştım bakabilirsin :)
ElifBD Noluyoya ben bu ayıcık mumlardan yaptırdım birde kendim kolonya yapacağım doğuma yakın da çikolata yaptıracağım