GirlandBoy_Mom Burnosunn_annesi bugün daha iyiyim aşkım sağol dün bildiğin bayılacaktım sanki 10/5 e düşmüştü
GirlandBoy_Mom Sevinc44 benim normal tansiyonum 12/7 öyle çıkardı hep 10 /5 çıktı dün ve kendimi baya kötü hissediyodum sizinde düşük bu arada
Sevinc44 GirlandBoy_Mom tabiki her bünye farklı. Benim normal tansiyonum hamile olmadan önce de böyleydi onu demek istiyorum Normal halim diye