ogretmennn Döngümün 22.günündeyim. Bata 11 gün var ve bugün değerim 10.1 çıktı :) keşke gebelik olsa diye o ihtimale yoruyorum
Umaybaby ogretmennn benimde bat 12 si. Dün progesteron değerim 15 çıktı doktor 10 mayısta gel beta hcg bakalım dedi. Hayırlısı olsun inşallah Allah isteyen herkese nasip etsin, bende merakla bekliyorum 🙏🏻😊
Cimcime30 ogretmennn bnm 21.gun 16 çıktı degerım hamıle degılmısım umutlandım ama malesef ama esımde sorun vardı varıkosel çıktı Amelıyat oldu ınsallah sızın olur
yesildeniz_ Gün 13.8 çıktı benimde inşallah hamileyizdir 🤲🏻 yarın vermem gerekiyordu ama bugün verdim
Meridaily ogretmennn siz test yaptınız mı durum nedir? Benim de dün 13.8 çıktı progesteron. Çatlatma iğnesinin 10.günündeyim
ogretmennn Meridaily yok canım yapmadım henüz çünkü durumu tahmin edebiliyorum ne yazık ki keşke bir mucize olsa allahım isteyen herkese amin
Meridaily ogretmennn ah keşke o mucize bize de nasip olsa😢🤲🏻 inşallah sonucun pozitiftir ve o güzel haberi alırsın canım bu ay🤲🏻❤️