Mariam1 Masal777 hayır olmadım ama olurum büyük ihtimal bu sabah test yaptım yine negatif olsaydı çıkardı , napalim yapcak bişe yok nasip değilmiş olmadı daha da düşünüyorum
Mariam1 Meral_63 negatif hadi 3 gün var desem kanda kesin çıkardı yok gebelik ama karnım ağrıyor kötü regl duzenyici kullanmayı başlyicam bugün
Meral_63 Mariam1 verdim pazartesi 8 çıkmıştı ys Çarşamba günü yine verdim beta hcg değerim 40.30 çıktı 🥹🙏🏼 darısı başına inşallah inşallah
Mariam1 etkafa evet gecikme ama her daka regl sancısı yapıyor ama olmadım karın şişti meme hassasiyet hepsi var biran once gelsin artık diyorum dayianamiorum artık her gün sancı bele de vuryior
Meral_63 Mariam1 sağol teşekkür ederim darısı başına inşallah 🥹 düşükten sonra bu benim küçük mucizem