hanimhanimcik Bacımsular bat 30 yani 3 gün felan oldu adetim gelmedi, dün test yaptım negatifti ve akşama doğru pembe lekelenmem oldu. Devamı gelmedi şimdide birşey yok. Acaba gebelik varda testte mi çıkmıyor olabilir mi?
Dilncan Bende 2-3 gündür adetim geçti hala olmadım erken gebelik testi negatif çıktı beklemedeyim biraz daha gecikirse kan vercem
hanimhanimcik Dilncan ayy aynı durumdayız demekki bende yine lekelenme oldu ve karnım ağrıyor gelcekse gelsin artık ya🤣