Merhaba pzt günü 32. haftam bitiyor çalışabilir raporu alıcam doktordan 2 hafta daha çalışıp öyle ayrılmak istiyorum iş yerinden ama işyerim 2 hafta çalışacağım günü doktorumun ekleyiceğini söyledi bilgisi olan var mı ilk gebeliğim olduğu için bilgim yok