Nasirliiii canım normalde devlette mi muayene oluyorsun yoksa özelde mi. Sadece detaylı için mi gideceksin devlete. Analık hakkı diye bisey var. Sigortam yok hamileyim derseniz analık hakkı olarak sisteme geçiyorlar ücretsiz yararlaniyorsun ama sadece detaylı için devlete gideceksen nasıl olur bilmiyorum. Sen yine gidince söyle