minigimleseruven Kızlar selam bugün doktor duphaston verdi 6+6 haftalığız kalbimizi duyduk , ağrın görünüyor dedi bu ilacı verdi , ilaç konulara çok on yargılı biriyim . Kullanan ve bilgisi olan var mı
nurssmom minigimleseruven bebeğin güzel tutunması için veriliyor bir zararı yok kullanan çok insan var
ezoocum minigimleseruven 2 ay boyunca duphaston kullandım bunun yanında en başından beri kanama alanım olduğu için ve tüp bebek olduğu için progestan kullandım hala daha kullanıyorum duphaston düşüğü önlemede yardımcı doktorunuz verdiyse doktorunuzun verdiği ilaçları kullanın kafanıza göre kullanmamazlık yapmayın
Crown23 minigimleseruven 3 kutu kullandım hiçbirşey olmadı yan etkiside yok aksine çok etkili endişe etmeyin 🤲
Parvinkarimli1 minigimleseruven ben de 6+2de doktora gitrim duphastom içmemi söyledi. Günde iki defa iki tablet. Size kaç tane içmeni söylenildi? Şuan 7+3üz. 8ci haftaya randevu verdi
minigimleseruven ezoocum çok haklısınız, elimde değil çok on yargı yapıyorum bu huyumu hiç sevmiyorum gerçekten. 🫶🏻 çok haklisiniz
ezoocum minigimleseruven doktor sizin ve bebeğinizin kötülüğünü istemez merak etmeyin siz ilacınızı düzgün kullanın ilk haftalarda olan ağrı ve kanamalar önemsenmeli ilk gebeliğim 6. Haftada düşükle sonıçlandı kanamam olmuştu kahverengi yerleşme kanamasıdır dedim önemsemedim ama düşük oldu 1 hafta sonra şimdi 27 haftalık hamileyim en ufak ağrı ve kanamada doktorla iletişime geçiyorum 5. Haftada kanamam başlamıştı 14. Haftaya kadar sürdü doktorumun verdiği her ilacı içtim dediği her şeyi uyguladım şiödi çok şükür iyi ilerliyoruz siz de doktorunuza kulak verin🫶🏻
minigimleseruven ezoocum İnsallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebisinizi 🌸 içim suan çok rahatladı , bilimden şaşmamak lazım ✨
ezoocum minigimleseruven amin inşallah hepimiz sağlıcakla kavuşalım bebişlerimize Rabbimin izniyle canım🫶🏻
minigimleseruven Parvinkarimli1 bana günde 1 kere yazmis , benimde iki hafta sonra randevum bakalım, iki haftadır da içiyorum bir yan etki yapmadı 🌸
Asl_bnc23 ezoocum çok teşekkür ederim verdiğiniz cevap için kanama alanım baya büyük darısı bana inşallah