Son regl tarihim 17 Nisan bitiş tarihi 23 Nisan.
Sonrasında 26 ve 29 nisana kadar çocuk denemeye başladık. 8 gün oldu yumurtlama tarihim ayın 30 undaydı. Bir iki gündür sağ yumurtalığımda ve genital bölgemde biraz ağrı oluyor regl ağrısı gibi sonra geçiyor sizce hamilelik olabilir mi ?