MERHABA CANIM GÜZEL ANNİŞLERİM 🤗♥️🎁🌺 ARTIK PLAKALARA DÜŞTÜK 81 OLDUK 😁 KİMLER NERDEN KATILIYOR… BENİM 🤰🏻2.GEBELİĞİM OĞLUM OLACAK,7 YAŞINDA BİR PRENSESİM VAR…🎀❤️😍🤗7 yıl sonra tekrar yeniden gebe olmak güzel bir duygu rabbim hiç bir kulunu paysız bırakmasın… Tez zamanda bu güzel duyguyu tatmanız dileğiyle ❤️