[silindi] harami düşünüyorum dediğiniz için Müslüman olduğunuzu tahmin ediyorum, değilseniz sorun yok ama eğer Müslümansaniz asla bulasmamaniz gereken en büyük haramlardan biri faizdir. Daha dün misafirim vardı, oğlumun kirvesi eşimin arkadasi olur kendisi bizde eşiyle yeni tanıştık çocukları olmuyormuş, geçen yaz yine bi araya gelmiştik eşi hamileydi adamın tam 1 milyon parası vardı ve faize koymuştu aylık 40 kusur bsy alıyordu faizden, çok değil bundan 1 sene önce düşünün. Dün geldikleri zaman tepe taklak olmuşlar o parayı kaybettiği yetmezmiş gibi bi o kadarda borçlanmis bebeğinin kalbi durmuş ve şuan hala çocuk için çaba harcıyorlar, dün bize dediği şey şuydu, başıma gelen herseyin sebebi paramı Faize yatırdığım içindir. İnanın Allah mutlaka bi yerden çıkarıyor. Bulaşmayın bu dünyada çıkarmasa dahi ahirette hesap veremezsiniz. İllaki kimseyi dört dörtlük yaratmadı günahlarımız elbet var ama bile isteye böylesine buyuk günaha girmek ağır dönüşlu olabilir. Altına atın gittikçe artıyor sonuçta haramsız günahsız olur rahat edersiniz.