KTB Kızlar ben hangi kan ilacını içsem hepsi kabız yaptı ve anal bölgemde şuan iki tane yırtık var 19. Haftadayım yan etkisi yok dediler sidefer diye ilaç aldım o da aynı şeyi yaptı içmesem ne olur ya oturamıyorum
__Kubracik01__ KTB fertamir kullanıyorum toz şeklinde ve tadı çok güzel meyve suyu gibi öyle şiddetli bir kabızlık yaşamadım istersen doktoruna sor bu ilacı verirse kullan
TeacherS KTB bana küçük şişelerde olanı verdi şuan evde değilim bakardım hangisi olduğuna da ondan sonra şükür ne mide yanması oldu ne kabızlık ama gyno ile başlayan aşırı kötü geldi vücuduma kabızlık mide yanması mahvetti beni