yesildeniz_ Kızlar yumurta çatlama gününden beri lekelenme yaşıyorum. Bugün çatlamanın 4. Yumurtlamanın 7. Günü. Yumurtlama günlerini değerlendirdim ama ara kanama olunca umudumu yitirdim. Böyle bir şey yaşayıp hamile kalan var mı?
hayalperest2310 yesildeniz_ ben canım hatta adet olduğumu sanmıştım ama bir gariplik olduğunu sezmiştim teste çıkmadı gidip kan vermiştim hamile olduğumu öğrenmiştim üstene görme diyorlarmış
yesildeniz_ hayalperest2310 üstüne görme gibi değil benimki ya yumurta çatlama akıntısını gördüm o günden bugüne lekelenme artarak devam ediyor. Yumurtlama kanaması olduğunu düşündüm ama bu kadar uzun sürer mi bide miktarı da fazla