Eslem2112 Evet kızlar kaç günden beri içim içimi yiyor ve korktuğum başıma geldi kimyasal geçirmişim benim anlamadığım betam sıfırlanmamış hala 😔
Buseyuksel Eslem2112 20 gündür kanamam var beta değerim 60 haftada bir kan veriyorum 67ydi 60 anca olmuş sizin sonuçlarınız nasıl
Buse4161 Eslem2112 ilk kimyasalın mı? Ben kimyasaldan sonra regl bitince ovulasyon yaptım ilk ay pik göremedim sonraki reglden sonra folik asitli vitamin kullandım pik gördüm ve değerlendirdik hamile kaldım. Yumurtan sağlıksızdır ondan olmuştur takviye kullan canım. Şuan 8+4üz
Eslem2112 Buseyuksel iki gün önce 12 şimdi gene verdik 4.56 cmm doktorum geçirdin buna düşük bile demiyoruz dedi her ne kadar istemesemde çok kötü bir duygu 😔😔
Eslem2112 Buse4161 canım korunuyorduk aslında ama o kadar alıştım ki artık onu istedim ki kanamam olunca şans eseri hamile olduğumu duydum ve sadece o an kesin onu kaybettim dedim evde çok sancılı kanamalı iki gün geçirdim belki dedim yine gitmez ve bugün dpktor vücuttan atılmış diyince bunu düşükten bile saymıyoruz diyince nir kötü oldum
Edatasdemir Buse4161 bende bundan 4-5 ay önce kürtajla düşük yaptım şimdi yine hamile kalmışım sanırım beta 24 ama kanama var muhtemelen kimyasal yumurtayı sağlıklı hale getirmek için ne tür takviyeler kullanmalıyım
Buse4161 Eslem2112 öyle nalesef benim de öyle oldu regl gecikti test yaptım çift çizgi çıktı yakınlarıma söyledim sevindik falan sonra şiddetli ağrım oldu baktım pıhtılı kanamam var kan verdim beta düşmüş ben de çok üzüldüm. Kimyasal deme sebepleri şu önce kese oluşuyor sonra bebek oluşuyor ya? Bebek oluşmadan kese düşüyor. Düşen şey bebek olmadığı için bir kalp atışı olmadığı için canlı sayılmıyor maalesef ama üzücü işte
Glhayat_54 Ben mol gebelik yaşamıştım kürtajdan sonra bile beta değeri düşmüyor her hafta kan verdim.. Sonra beta değerine göre aylık olarak bakıldı ,1 yıl sürdü bu durum 1 yılda sıfırlanmıştı.. Sizinki kimyasal belki daha erken sıfırlanır.
Eslem2112 Glhayat_54 doktor kanama bitince sıfırlanır dedi genr kan veririm sizin beta değeriniz kaçtı
Buseyuksel Eslem2112 bu değere yüksek demiyorlar , ultrasonda gözükmüyor kan takibi yapılıyor kendi atar diyorlar ama yorucu bir süreç