Kızlar gebelik belirtilerim vardı kasık ağrısı sırt ağrısı göğüslerde büyüme evde test yaptım çok çok silik çıktı adetime 5 gün kala yaptım testi ve kan verdim 5 güm kala negatif çıktı beta hcg ama sonradan pozitif görür müyüm adetin gecikmesini bekle bidaha yap diyorlar lütfen çok üzülüyorum