naz_43 Arkadaşlar merhaba,14+5 iz bugün devlette randevum vardı ve doktor hala tahminde bile bulunmuyor daha erken diye bakmıyor bile o tarafa.. Yarında özelde randevum var bakalım inşallah öğrenirim artık. Sizlerde bi bakabilir misiniz (?,! https://mutluresim.com/images/2025/05/02/1KMkLP.jpeg[](https://)
naz_43 Guzel_bebem çok teşekkür ederim neye göre erkeğe benzettiniz acaba ? İnşallah öyle olmasını dilerm 2 kızım var Buda erkek olursa erkek bebeğide tatmış olacağım.Tabi Rabbim hayırlı olanı versin sağlıklı olsun
Guzel_bebem naz_43 Rabbim gönlünüze göre versin inşallah canım benim fikrim bu haber edersin yapısı erkek bebek gördüm
3boysmomm naz_43 hiç anlamam ama erkek bebeğe benzettim bende şuan 15+4 deyim bu ayın 27 sinde gideceğim doktor randevuma hala öğrenemedim cinsiyeti gittiğim zaman 19 haftalık olmuş olacak kesin öğrenirim ozaman😅