a-koroglu kişiye göre tercih meselesi tabi,bir de herkesin maddi gücü bir değil ama ben abartı şeyleri gereksiz buluyorum,bir kapı süsü yaptırıcam ,bir de iki tül alıp kapıya biz bağlicaz bence bu kadarı yeterli, ilk gebeliğim ama aslında doğum çok derin ve özel bir an bunu bir kutlama gibi hastane odasına bir sürü kişinin girip çıkması doğru gelmiyor bana ama illaki gelmek isteyenler olacaktır , mahremiyete saygı gösterip kısa kalınması taraftarıyım. Öyle hastane odasında yenilip içilmesi misafir ağırlaması doğru gelmiyor bana ama herkesin kendi tercihine de saygı duyarım💐