buse2507 Kızlar bugün muayenem vardı gittik çok şükür bebeğim sağlıklı ama hiç önünü dönmüyor hep arkası dönük, 15 haftalık olacağım daha cinsiyetini bilmiyoruz böyle bir durum yaşayan oldu mu ?🤔
deryakrgz buse2507 benimde öyleydi 15+3 de gittim giderken türk kahvesi içtim muayene öncesi vişne suyu çikolata yedim. Bebeğim yine pozisyon değiştirmemişti. Doktorum beş on dakika uğraştıktan sonra kıza benziyor. Bir hafta sonra tekrar gel demişti. 16+0 da gittim kız denildi. 17+3 de tekrar gittim kız artık kabullenin dedi 😂
busrademirerol buse2507 merhaba Benım kızım 8 aylık hala daha yüzünü göremedim hep gizliyor kendini 🫣🫶 cinsiyette de yan yatırdılar beni çikolata yiyip su içip baktılar anca görmüşlerdi net ama bana 9/10 haftalarda kemiklerinden eminim demişti hoca bazı hocalar biliyor bazılar göremiyor 🥰kızdır sizinki 🫶🫣
ddefnos buse2507 kız olabilir😅 benimde öyleydi 16.hafta randevuma giderken tam doktorun odasına girmeden biraz çikolata ve vişne suyu içtim hanfendi şov yaptı resmen elini emiyordu gülüyordu 16.haftaya kadar hep sırtını gördük ama kızlar biraz nazlı sanki oğlumda 10.haftada öğrenmiştik herseyi😅
bebegimibekliyorum__ buse2507 cinsiyetini erken öğrendik 12+3 tü, ama yüzünü hâlâ net göremedik ayrıntılı usg de bile. 34 haftalık olduk oğluşum kime benziyor bilmiyorum 😂
buse2507 deryakrgz Ahhhh ahhh bende çikolata yedim kahve içtim bana mısın demedi ay sonu tekrar gideceğim🥰🥰
Nalan_6552 busrademirerol bende ilk detaylı ultrasona girdiğimde çikolata ve meyve suyu içtim göstermedi doktorum güldü belki çikolatayı beğenmemiştir dedi ikinci gidişimde bir şey yemedim sadece tok karnına gittim çocuğumla konuştum sadece lütfen annecim yüzünü gösterirmisin diye ve maşallah gösterdi🥰babasının kopyası 😅🩵
buse2507 Nalan_6552 Ayyy ne güzel valla bende çikolata yedim kahve içtim tık yok birdaha ki sefere vişne suyunu deneyeceğim🤭🥰
buse2507 deryakrgz kız mı erkek mi bakalım çevremde 3 tane gebe var üçüde de kıza hamile 12 haftalıkken gösterdiler ya
melike1-2 @buse2507 cinsiyetini detaylıya kadar net göremedik bi kız bi erkek dedi doktorlar 😅😅 34+4 olduk sıpa asla yüzünü göstermiyor doğunca tanışırız artık 😂😂
Noluyoya Bende 31. Haftadayım bir kere bile yüzünü görmedim ☺️ ama cinsiyet belli olur yakın zamanda merak etmeyin ☺️
Zbydkc buse2507 ben net 26 da öğrendim hatta özele gittim cinsiyet için doktor ne yaptiysada göstermedi artık ozeldeki doktorum da gosterirse bana da soleyin çok merak ettim demisti 3 defa gitmiştim özele sırf göstersin diye 😅🤣 ilk kızımda da 20 haftada ogrendim bu hanım efendi de çok nazlı cikti 😅🤣