Elifyarenaydemir Kızlar 2 gün önce kan vermiştim 2.3 çıkmiş hala afet olmafım 4 gün geçti test silikti yükselir mi ki sonradan
Elifyarenaydemir S-e-g 3 gün önce versin adet geöikmem 1 hafta oldu şimdi doktora gitsen yok der yollar evde test yapsam ona göre hareket etsem olurmu
Elifyarenaydemir Mariam1 aynen hala olmadım dedim sonradan yükselir mi bilemedim ümidimi kestim napcam bilmiyorum
Mariam1 Elifyarenaydemir 0 lanir da 2.30 çıktı ertesi gün 0.200 ama hala regl olmadım kan negatif yine dün verdim