Canım ben senin bu prolaktin hormonunu anlayamadım yani senin test sonuçlarına göre referans aralığında gözüküyor zaten yeşil çıkmış ama hamile olmayan birine göre 30 yüksek bi değer. Hamile değilken prolaktin ne kadar yüksek çıkarsa gebe kalmayı o kadar zorlaştırırmış çünkü prolaktin süt hormonu. Bana da forumda bi arkadaş söylemişti hani yeni annelerde süt korur süt korur bi süre yeniden hamile kalamazsın derler ya o hesap yani lohusa olmayan birinde prolaktin çıkınca süt varmış gibi gözüküyor ama ortada ne lohusalık var ne bebek. Dün de fark etmiştim kafanı bulandırmamak için söylemedim