Arkadaşlar ikinci hamileliğim bu ay kaşıntı ve akıntı şikayetim olduğu için doktora göründüm eşimin tanıdığı bir doktor normalde randevu bulamadım eşim arayıp rica etti. Doktor karın ultrasonu ile falan da muayene etti mantar diye tedavi düzenledi falan . Neyse ben 3 gün fitil aldın sonra baktım adetim gecikti ikinci gün test yaptım pozitif çıktı iki test yaptım ikiside öyle. Sonra biraz daha geçmesini beklemek istedim. Baktım randevu bulamıyorum. Eşim doktoru yine aradı durumu anlattı. Doktor Allah Allah o zaman öyle bir şey görmedim en iyisi haftaya gelsin net bir şekilde var mı yok mu görürüz dedi. Bugün 17 gün oldu adet olmadım. Haftaya kadar bekleyeceğim doktor öyle söyledi diye. Ama inanılmaz ağrılarım da oluyor içim içimi de yiyor. Ama acile gitmek de istemiyorum direk vajinal ultrason yapıyorlar. Daha önce yaşadım istemiyorum dedim istemiyorsan seni muayene etmiyorum dedi bir doktor . Böyle de olsun istemiyorum. Daha öncelik hamileliğimde çok sıkıntılıydı bebeğim hep aşağıda duruyordu riskliydi.