Pollymomy 20+5 haftalık hamileyim. Dün geceden beri hissetmiyorum. Sanki hamile değil gibiyim. Kıpırtı hiç yok. Sabah istemsizce gerinmiştim uyanırken. Panikliyorum yine. Sizlerde bu haftalar nasıldı?
Nilayy95 Pollymomy o haftalarda öyle oluyor 24.haftaya kadar hareket saymana gerek yok demişti doktorum
aylinpalaa Pollymomy bu haftalarda düzensizlik normal, 24.-25.haftadan itibaren düzenli hissetmeniz gerekir.
petronix Pollymomy Bende 19 haftalıkken hissedip 20 haftalık olunca 3_4 gun hissetmedim ama normalmiş bazen uyuyorlarmış. Şuan 21 haftalık oldum gün içinde hareketli uzanınca da hissediyorum. 24 haftalık olana kadar normal hareket hissetmemek
Pollymomy Sanki yokmuş gibi dinlenik dinamik hissediyorum. Harekette gidince. İyice panik oldum Noluyoya mucizegebee petronix aylinpalaa Nilayy95 Minnakpopus Noluyoya
mucizegebee Karnınıza 1 çay kaşığı türk kahvesi ovalayarak sürün üstüne de bir ağırlık koyun kaşık vs kokusuna hareket eder 26.haftaya kasar bende yaşadım bu durumu sürekli acile giderdim
Noluyoya Bebiş daha küçük o haftalarda çok normal 24-25 den sonra biraz daha fazla hissediliyor 27-28den sonra çok hissediliyor korkmayın