Almina09 Haziranın 2. Yada 3. Haftasında doğumum var. Hazırlıklar bittimi , nasıl gidiyor gebelikk❤️ Benim daha hazırlıklar bitmediii😄
Nilayy95 Almina09 benimki haziran mı temmuz mu bilemiyorum en son 1 temmuzda alırım dedi doktor ama 39. Haftada oluyor o sıra. Bende haziran sonu annesi olacağım gibi geliyor. Benim tüm hazırlıklarım çantam tamam bi korse ile emzirme sütyenim kaldı 😌 birde odası hâlâ gelmedi ama anne yanı beşiğimiz var şu an.
Mavisannexl Almina09 Hazırlıklar tamam çok şükür sadece temizliği beklemiştim detaylı onuda bu hafta destek alarak halledicem nasip olursa haziranın 17si diyor uygulama ama önden gidiyormuşuz bakalım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbım 🤲🏻🫶🏻🥰
Zeynep_Sedat Almina09 bitmedi ne eksikler ne hazırlıklar😅 uzaktayım kimsemde yok benim de yapacak gücüm yok çantamı hazırlar koyarsam şükredecem
Selin3434 Almina09 bizimde Haziran başı 🥰hazırlıklar tamam gibi bir anne yanı beşik alacağımbu hafta da hastane çantamı hazırlarım
Almina09 Mavisannexl ben tek olduğum için yetiştiremem gibi duruyor temizliği doğumdan sonra yavaş yavaş yaparım artık eşyaları hazırlasam şükür edicem 😄
sadbut Mavisannexl yaa benimde17 si gorunuyor önden gidiyoruz nedense bayramda gelcekmiş gibi hissediyorum 🤣🤣🌸
Almina09 Zeynep_Sedat yalnız değilsin 🥹bende annelerden uzağım sağolsunlar kaynana gelin öyle gelimde yardım edeyim düşünceleri de yok hiç ağızda bükmem bile yavaş yavaş kendim yaparım inşallah temizliğimi. Tabikide önceliğimiz bebişşerimiz
tazeannesese Zeynep_Sedat aynı durumdayım. Napicaz biz ya, bebeğin kıyafetleri yıkanıp utulenecek yerleşecek çanta hazırlanacak ew temizlenecek we benim gücüm hiç yok
h_h_momss Almina09 31+4 üm izne ayrıldım bugün, kıyafetleri yıkadım ama ütüleyip kaldırmak için valiz organizerinin gelmesini bekliyorum,ufak tefek alacağım şeyler de kaldı artık izindeyken alırım,zaman çok hızlı geçti ne ara bu haftalara geldik anlamadım🥺
Melikeakkc Almina09 33. Haftadayım. Şuan kontrole hastaneye geldim. Hazırlıklarım bitti. Bebeğin çantasını hazırladım. Kendi çantam kaldı sadece. Bi de sezeryan olucam günü belli olunca da bi gün öncesinden beşiği kurucam o kaldı. 🙏🏼 sağlıcakla gelsinler inşallah
Mry2020 Almina09 benim haziran sonu sezeryan olacak net tarih yok tabi ki. İkinci kızım olacağı için ablasından kalanlar ve büyük eşyalar vardı ayrıca dolap ve beşik aldım evdekileri yıkadım ütüledim gruplandırdım dün de mağazadan eksil olanları aldım takımları ve hastane çıkışlarını. Onları da yıkadıktan sonra bu ay sonuna doğru hastane çantası hazırlarım diye düşünüyorum. Bez mama ıslak mendil ve kendime alacaklarım kaldı sadece kendime pijama seçemiyorum
Almina09 Mry2020 benimde 2. Ama bu erkek ilki kızdı erkeğin kullanacaklarını ayırdım ama daha çok eksiklerimiz var olur zamanla inşallah 🙏
Zeynep_Sedat Almina09 tabiki sağlıklı olsunlar bebişler. Benim bide üçüncü bebişim süpriz yumurtam 😀 çok zor geçiyor o yüzden diğeri de 18 aylık. Doğum normal mi olsa sezeryan mı bilmiyorum napcam kafamda deli sorular