cereNehir_02 Kızlar kaçıncı haftada doktor gün veriyor ben şuan 31+1 oldum normalde 33 haftalıkken kontrole gitmem gerekiyor ama ben 35 haftaya kadar beklemeyi düşünüyorum sizce ne yapmalıyım yani 33.haftada gün verirler mi
Nilayy95 cereNehir_02 ben 25 haftalıkken verdi 1 temmuz diye. Ama tabi duruma göre öne çekebilirim dedi bugün 31.haftama girdim
49411995 cereNehir_02 bana da 32 haftalıkken özel de gün vermişti ben özeli bırakıp devlette doğum yapmak zorunda kaldım (maddiyat dolayı ) devlet doktoru da 35 haftalıkken gittim 37 dr alalalım bebişi demişti öyle karar verdik
Edafmo cereNehir_02 dün 34+2 de en erken olabilecek tarihi söyledi 37+2 en iyi ihtimal ama biraz daha bekleyebiliriz dedi. bir dahaki geldiğinde kararlaştırırız dedi