Gkhnm97 ben adetimin geciktiği ilk gün kan tahlili verdim sağlık ocağında çıkmadı değil aslında yükselebilen bi değermiş. Sağlık ocağında direk Yok dediker bana. Neyse adet hala olmadım 8. Günü normal hastane gittim orda kan verdim 325 çıktı öyle öğrendim