ogretmenanne2407 Merhabalar arkadaşlar 33. Haftaya girerken uykuyla da vedalaşmış bulunmaktayım 🥹 Sabaha kadar bi o tarafa bi bu tarafa yalancı kasılmalar gece kaşıntıları… Sizde durumlar nasıl?
staRmama ogretmenanne2407 hamileyken uykuda tek sıkıntım mide yanmalarıydı. Doğurdum 1 yaşına girecek uykumu aldığım bir gece olmadı 😮💨
sudeagaogluu ogretmenanne2407 41. Haftada doğum yaptım hiç uyuyamadığım bir gece olmadı ne ağrı ne çiş gelmesi hiçbir şey yaşamadım şanslıyım 😂
ogretmenanne2407 sudeagaogluu maşallah gerçekten şanslıymışsınız benim ilk 4 ay kusma ve bulantılarla geçti sonrasında da ağırlaştıkça ağrılar başladı zaten 😂
Yildiizr ogretmenanne2407 35. Haftadan bildiriyorum, gece en az 2 kere tuvalet için uyanıyorum ve sonra yatamıyorum. Zaten sağa ya da sola dönmek çok zor. Tek tarafa yatınca kramp uyuşukluk ağrı oluyor, zombi gibi dolaşıyorum😭
tecrubeliiannee ogretmenanne2407 ilk gebelik sanırım yoksa tecrübe ederdiniz son günlerin tadını çıkarın 😃
Deleted33000 ogretmenanne2407 bugün 31 haftalık olduk uykuyu uzun zaman önce unuttum gün içersinde de uyuyamıyorum nasıl ayakta duruyorum ben de bilmiyorum bacak ağrıları mahvetti beni
ogretmenanne2407 Deleted33000 canım benim maalesef çoğunun tek çözümü doğum🥰 inşallah kolaylıkla alırız kucağımıza bacak ağrıların krampların için magnezyum kullanıyor musun? Çok şükür benim onlar olmuyor ilaçlarımdan çok memnunum sen ne kullanıyorsun?
Deleted33000 ogretmenanne2407 evet canım magnovit kullanıyordum bacak ağrılarım çok olduu için değiştirdim özel bı magnezyuma geçtim ama hala devam ediyor bacaklarımda varis çıktı belkide o ağrı yapiyordur çözemedim valla