Senamia2 Tugceelanaz Benimde bugün 9 da randevum var. 36+5 çok heyecanlıyım. Sezeryan olacağım için gün verir mi acaba ?
danla2711 Tugceelanaz bende bugün 36+6 oldum yarın görüş günüm ve nst günümm 37+0 olacağız inşallah🥰 çatı muayenesi yaptı mı doktorunuz?
Mavili1480 Tugceelanaz Maşallah nerdeyse bitmiş sağlıkla gelsin 🥰 bizde 28+0 olduk görüş günümüz çok merak ediyorum 1 ay oldu özledim 🙈
Tugceelanaz Senamia2 Bence verir burda okuduğum kadarıyla o haftalarda veriyorlar çoğunlukla . Devlete gidiyorsan kendin sor sezeryan günü ne zaman veriyorsunuz diye . Özelde daha ilgili oluyorlar bu konuda çünkü. Sağlıkla gelsin🤲🏻🌸
Senamia2 Senamia2 Teşekkür ederim sende sağlıkla kucağına al inşallah çok az kalmış. Evet devlete gidiyorum ve her defasında farklı doktor denk geliyor malesef galiba en son muayene eden doktor gün kesiyor
cereNehir_02 Senamia2 en son kaçıncı haftada gittiniz doktora bende 33 haftada gidicem de gün verirler mi acaba sezaryen olcam
Tugceelanaz danla2711 2cm açılmam var benim 1 hafta önce acilden bakılmıştı o yüzden extra heycan var bakalım neler olcak 🥹
Kubra001111 danla2711 merhaba bende 33 haftalık oldum bugün 35 de nst var ondan sonra her hafta mi oluyor nst
Ayse-hambal danla2711 bende 36+6 yım şuan 36 da kontrolüm vardı doktorum 40 a kadar dolum başlamazsa alttan muayene ederim çatıyı şuan gerek yok dedi
queenanne1 Tugceelanaz ayy ben 38+4 en son 2 cm açıklığım vardı, bugün görüş günü çok merak ediyorum durumum ne dua edin açıklığım ilerlesin ve doğurayım bebişime kavuşayım🥹🩵