Sesdeneme bende de oluyor aynı şeyler. Ara ara iğne batıyor gibi giriyor sonra geçiyor. Birde kusmam yok ama inanılmaz bulantım var. Bat 3 ya da 4 benim de dün test yaptım çok silik çıktı regl tarihim geçtikten sonra tekrar yapıcam umarım vardır. İstersen sen de bir erken hamilelik ritesti yapabilirsin